Site-hulpmiddelen

Gebruikershulpmiddelen


Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

Beide kanten vorige revisieVorige revisie
Laatste revisieBeide kanten volgende revisie
ishetafgelopenmetdeman [2014/12/23 11:20] josquakishetafgelopenmetdeman [2015/08/12 17:00] josquak
Regel 446: Regel 446:
 In de videoclip speelt Madonna een filmster. De rijke filmregisseur wil haar voor zich winnen. De song van de clip zet hem op het verkeerde been. Daarin zingt de filmster dat ze dol is op rijkdom en dat mannen die geld aan haar besteden, haar hart zullen winnen. De regisseur ontdekt echter dat de filmster niet onder de indruk is van dure cadeaus. Hij verandert van strategie, doet of hij arm is en geeft haar een bosje bloemen. Dat lijkt wel succes te hebben. In de videoclip speelt Madonna een filmster. De rijke filmregisseur wil haar voor zich winnen. De song van de clip zet hem op het verkeerde been. Daarin zingt de filmster dat ze dol is op rijkdom en dat mannen die geld aan haar besteden, haar hart zullen winnen. De regisseur ontdekt echter dat de filmster niet onder de indruk is van dure cadeaus. Hij verandert van strategie, doet of hij arm is en geeft haar een bosje bloemen. Dat lijkt wel succes te hebben.
  
-De clip is geïnspireerd op [[http://nl.wikipedia.org/wiki/Marilyn_Monroe|Marilyn Monroe’s]] song [[http://vimeo.com/56710275|Diamonds Are A Girl’s Best Friend]] uit 1953.+De clip is geïnspireerd op [[http://nl.wikipedia.org/wiki/Marilyn_Monroe|Marilyn Monroe’s]] song [[https://www.youtube.com/watch?v=IUGfC7GYi18|Diamonds Are A Girl’s Best Friend]] uit 1953.
  
 Monroe was het sekssymbool van de vorige generatie. In de clip identificeert Madonna zich met haar. Wel distantieert ze zich nadrukkelijk van Monroe’s  slachtofferschap. Monroe was het sekssymbool van de vorige generatie. In de clip identificeert Madonna zich met haar. Wel distantieert ze zich nadrukkelijk van Monroe’s  slachtofferschap.